Skip to main content

Jari tercantik kumpulan BTS (Beatiful finger of BTS)

Jari? Kenapa dengan jari diorang? Actually aku memang suka tengok jari tangan orang. Kalau jumpa mana-mana orang jari and gigi memang wajib aku tengok dulu. So benda ini terbawa-bawa sampai ke artis K-pop ni pun aku usha jari and gigi diorang. Di sebabkan gigi2 retis K-pop ni tersusun rapi, putih dan cantik. All pass A++++++++. Maka, jarilah yang aku lihat. Ni tabiat apa ntah. 

So, ni antara group yang member dia mempunyai jari yang cantik iaitu BTS. Meh nak ranking meh.

1. V - Kuku V  bersih,  so far tak penah nampak kuku dia panjang, then jari dia campur lelaki dan perempuan. Tak lelaki sangat and tak perempuan sangat tapi runcing dan panjang2. 


2. Rap Monster - Jari ni pun panjang2, kuku ada shine2 tapi selalu kuku dia simpan panjang sket.



3. Jin - Actually jari Jin sangat cantik. Sangat macam perempuan. Runcing dan shine2. Tapi di sebabkan struktur jari die yg macam bengkok sedikit tetap menjadi pilihan noona juga.




4. Jimin, Jung Kook, Suga dan J-hope - Semua jari lelaki sejati.


Kalau korang nak tengok lebih jelas lagi jari2 diorang ni. Silalah tengok video2 and gambar2 diorang yang menggunakan jari.

Okay lepas ni aku kasi tengok jari2 artis lain pula. Ni nama dia tak de khoje!

Noona HQ memang takde khoje nie.
Disebabkan aku tak selalu memerhati jari jemari orang, jadik tak perasan pun semua nie.
Tapi jari diorang lawa la, panjang-panjang, shining-shining bak kata Noona HQ.

Ni aku kasi extra jari Taehyung buat sapa-sapa nak tengok for reference.




Anyway, screen cap diatas boleh ditengok dari video diorang kat sini.



Ooopsss...noona A nak mencelah sikit. Silalaaah tengok jari jemari Exo Baekhyun. Lagi runcing & feminin jelitawan sangat jari2 dia. Haiih...


Comments

  1. min.. tau ukuran jari member bts ga? untuk ukuran cincinnya

    ReplyDelete

Post a Comment