Skip to main content

Solo Yong Hwa Jjang!

Sebelum ini noona ada post tentang review MV Mileage Yong Hwa kan. Pastu cakap tak sabaq nak tengok performance live Yong Hwa kan.

Ni nak kasi tengok video live lagu-lagu Yong Hwa yang awesome. Serius semua lagu Yong Hwa sedap2.


Live performance Yong Hwa feat YDG Mileage. Comel Yong Hwa menari. Koh Koh Koh


Lagu Checkmate ini best. Serius best lagu ini, lagu ini combination bahasa Korea, Bahasa Cina dan Bahasa Inggeris. Part chorus bahasa Inggeris tu best. 


Lagu Energy ini. Memang kasi energize sama korang. Lagu ini Yong Hwa feat lak dengan Verbal Jint. Pun best juga. Tapi dalam banyak2 lagu feat Yong Hwa ini, aku lebih suka lagu Checkmate dengan One Fine Day.



Yong Hwa feat Yoon Do Hyun, lagu Cruel Memories. Suara Yoon Do Hyun memang menyerlah husky and bersuara besar, agak tenggelam sedikit suara Yong Hwa di situ. Overall lagu ini best.


One Fine Day. Macam lagu-lagu sebelum ini. Mesti ada addictive chorus. Lagu ini pun ada addictive part dia walaupun berentak slow romantik gitu tapi memang addictive. Part addictive dia adalah geunal geunal geunal geunal geunal. Part ini memang puaka betul. Aku dok geunal2 je. Memang memula dengar tengok takde perasaan, di akui lagu best tapi konon2 tak menjiwai la, tapi esoknya terngiang2 lak. Owh Jammed! Untuk MV lagu ini juga ada kelainan la. Before ini MV Cnblue jarang2 ada perempuan kalau ada perempuan pun mcm lagu Can't Stop tu, shoot MV dia perempuan and lelaki shoot tak sekali and no touching2. MV kali ini macam drama la sket. Not bad. Go go Yong Hwa! 


Comments