Skip to main content

Allkpop Troll Me!

Korang pembaca allkpop tak? Nak tau isu semasa artist dekat sinilah sebab nak baca artikel tulisan Korea memang gigih la. Walaupun allkpop ini kadang-kadang lembab bab release cerita terkini tapi not bad.

Ok korang penah main pool or soalan dari allkpop. Selalu dia buat nak kasi hati bunga-bunga dan bosan-bosan aku buat. Aku selalu juga buat kalau bab best-best. Yang terbaru aku buat adalah

WHICH K-POP STAR IS YOUR ULTIMATE SOULMATE?

Beriyalah aku jawab. Sekali keluar Yang Hyun Suk Soulmate aku. Mau aku meroyan kat Noona A dan B.

Noona HQ : Bongok punya allkpop! (kasi print screen kat bawah ini dekat Noona A and B)




Noona A : Ngahahaaa..Ok wat? Dia dulu kan group apa ntah..yg oldskool punya..Ceo yg lagiii

T_T

Aku buat lagi sekali dapat sama juga. Ceiii.

Rupanya hari ini baca artikel Allkpop diorang saja kenakan reader sebab April Fool. Katanya, Yang Hyun Suk must be fun to be trollmate rather than soulmate.

Hampeh punya allkpop! Lawak awak menjadi tau! Kita bagi 10 star!.

Keep calm and read!

Comments