Skip to main content

Drama Korea Terkini yang Harus ditonton

Bulan ini, drama Korea best-best telah keluar. Maka, busy la mata noona melayan drama. Antara drama yang tengah up adalah :

1. The girl who can see smell

Disebabkan noona suka sangat dengan Yoo Chun. Semua drama dia memang Noona follow. Sebab dia selalu berlakon sengal2 ubi yang kelakor dan serius macam dalam drama Rooftop Prince. Lagi satu sebab ada Nam Goong Min. The smiling eye jadi penjahat. Namun, cerita ini dah habis on air dekat Korea. Tapi takpe korang boleh tengok secara online kan. Cuma, ending dia aku agak kurang sket sebab tak tahu kenapa Chef Kwon (Nam Goong Min) jadi pembunuh bersiri.


Dalam drama ni, muka Yoochun memang sengal ubi dia skala 100

Abang polis tolong tangkap saya..saya pencuri...pencuri hati




2. Ex-Girlfriend Club

Dalam cerita ini heroin dia Jihyo. Aku memang suka kalau Jihyo yang berlakon sebab best macam Emergency Couple. Cerita ini aku paling kesian kat hero sebab asyik kena pukul.


Hero mata hilang...hehe


3. Orange Marmalade

Cerita ini hero pertama dengan hero kedua tooooo hensome to handle la. Ottoke? Heart sangat dengan dua2 hero ini maka harus follow. Tambah2 si Jonghyun yang muka dia sesuai sebagai vampire. 




4. Producer

Cerita ini, pelakon dia semua power. Sebab ada Kim So Hyun, Gong Hyo Jin , IU.. semua yang top2 gitu.




Sekarang ini aku malas download cerita. Makanya, aku tengok online di FAST DRAMA dan GOOD DRAMA

Sapa yang rajin nak download boleh ikut tutorial dekat sini.


Noona HQ

Comments