Skip to main content

Seventeen Debut

Bak kata noona A. Beruban aku tunggu diorang punya debut. Ini menunjukkan betapa tuanya kami. Ehem.

Actually, Seventeen ini ada channel diorang sendiri dekat YouTube. Dalam channel diorang ini akan ada episod macam mana trainee berlatih, performance dan event dan lain-lain lagi. Mencuit hati juga mereka ini. Trainee Seventeen ini ramai. Dan aku pun tak dapat ingat nama dan muka diorang kecuali budak kecil nama Samuel. Sebab dia paling muda dan kecil dan semua hyung2 layan Samuel dan walaupun Samuel tu kecil tapi bila dia menari power dan ikut step hyung2 dia. 

Setelah menunggu dan menunggu dari tahun 2013. Ura-ura debut tahun 2014.

Akhirnya, dongsaeng-dongsaeng ini debut tahun ini. Company keluarkan teaser setiap hari satu member sampai habis 13 ahli kumpulan diorang. Mula-mula noona dah merajuk tak nak tengok teaser diorg sebab tahu dah diorang nak debut. Nak dengar lagu je. Alik2 ada member yang berkenan dekat hati. Nah teaser yang keep tease ketiak noona.





Awat cantik sangat ini?


Ala2 Heechul Junior kan?

Nama stage dia Vernon sekarang..dulu orang panggil Hansol..mix Korea

Ada 13 ahli kumpulan ini..Aku dapat scan tiga orang ini..Korang pilih lag mana yang berkenan di hati.

MV diorang belum keluar lagi. Tapi lagu diorang dah keluar dah. Sebab sekarang still ada plan Seventeen project Big Debut yang keep tease ketiak fan.



Favourite member yang noona suka dah tak da. Samuel obseoyo! TT_TT 

Mana dia pergi? rupanya dia dah debut kumpulan lain. Iaitu 1punch. Katanya ada konflik Samuel dengan mak dia masa dia dalam Seventeen. Samuel nak stay jadi artis. Mak dia kata berapa lama lagi dia nak debut jadi artis. Kalau tak jadi artis mak dia nak bawa balik Mi guk( United State). Tetiba, dia dah debut dalam 1punch.


Comments

  1. 17.. saya dpt scan Vernon je. coz member terlalu banyak, klu dulu blh ingt skg dah tua memori x kuat. lol

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang kenal pun 2,3 orang je..oh setuju memori tak sepower dulu

      Delete

Post a Comment